Seară cu dor


Mami, mi-e tare dor de bunicul Ștefan. Aș vrea să fie aici cu noi, să se joace cu mine pe covor și să desenăm oameni de zăpadă pe care să-i punem în brad. 
Mi-e și mie tare dor de tatăl meu, Dari! Și de toată gașca din Moldova. Tare mult mi-aș dori să fi fost  și tatăl meu alături de mama mea azi și noi pe lângă ei să asistăm la bucuria unor părinți frumoși și luminoși. Puiul lor mic și-a primit îngerașul păzitor. Îți promit că vom merge curând să ne revedem cu toții. 

Mami, dar bunicul mă iubea tare?

O da, pui mic! Era entuaziasmat când erai în preajma lui, se trezea de la 5 deoarece ai fost un bebeluș tare matinal și te plimba ore în șir.  Făcea ca toate animăluțele prin jurul tău, te distra, iar tu râdeai în hohote. 

Ce drăguț era el cu mine, mami! Făcea cum face bunicul de la Ploiești acum cu mine? 

Exact!

Măi mami, dar sunt tristă că el e sus în cer. Ce să fac eu când îmi este dor de el?

Puiul meu, hai să facem un  exercițiu : închide ochii, du mâna la inimă și încearcă să-ți imaginezi că-l desenezi pe bunicu care te ține în brațe. Zâmbește în desen cu el și alergați împreună pe o câmpie înflorată.

Ce bine e , măi  mami! Dar să știi că tot sunt tristă când  deschid ochii și el nu e aici. 

Nu e acolo, Dari deoarece  oamenii care zboară sus către lumea norilor pufoși nu se mai întorc aici pe la noi. Când ne e dor de ei, ducem  mâna la inimă, închidem ochii și ne gândim la ce vrem noi. Putem să le vorbim sau să ne aducem aminte cum ne jucam cu ei.

Bine mami, hai să ne mai înveselim și să ne imaginăm că bunicu Ștefan e o stea - steaua de sus din brad. Să-i punem  o melodie să asculte și el, iar eu mă apuc să-i desenez ceva lui David.

Așa să facem, Dari a mea dragă!

Vin zile în care copiii vin și ne surprind cu sensibilitarea lor profundă. Să nu ne fie frică să ne lăsăm să curgă lacrimile în preajma lor și să le explicăm pe înțelesul lor  acest concept al dorului.

Să-i învățăm cum să-și gestioneze  și acele emoții mai lemnoase.

PS: Dragul meu tată, să ai grijă de noi toți și poate găsești și tu un pahar de vin bun printre norii pufoși în cinstea nepoțeilor tăi minunați!






Comentarii

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Educația alimentară din bârlog