Supă caldă cu tăiței făcuți în casă


De dimineață m-am trezit ușor apatică. Un amestec de tristețe, bucurie și ciudă au pus stăpânire pe inima mea.

O ușoară tristețe m-a străfulgerat asemenea unui junghi  din cauza faptului că tata nu mai este fizic cu noi. Astăzi ar fi împlinit 61 de ani.  Sunt zile în care mi-e tare dor de el. În care mi-ar fi plăcut să fie aici mai ales pentru mama ca să aibă grijă la bătrânețe unul de celălalt. 

Mi-ar fi plăcut să fie amândoi la pensie, să ne vedem mai des, să mă mai și ajute în zilele alea în care simt poate că nu mă descurc așa de bine. 

Totodată o senzație de bucurie mi-a mângâiat sufletul când am aruncat o privire fotografiei cu nepoțelul meu scump care astăzi a împlinit 2 luni de viață. Un băiețel frumos, atât de iubit și de dorit.

O ciudă apăsătoare mi s-a strecurat pe sub piele deoarece sunt ușor mâhnită că  David nu are șansa cum a avut și Daria să-și cunoască bunicul care avea  un potențial tare  frumos în a dezvolta o relație frumoasă de atașament cu nepoțeii lui. Mi-ar fi plăcut mult ca tata să vadă cât de iubit e David  de părinții lui minunați. Frate-miu e topit după el. Îi sclipește privirea când ne vorbește despre el, e atât de atent cu el, i-a făcut deja tot felul de sisteme de joacă, stă ore în șir și-l admiră. Îl plimbă, îi vorbește,  îl distrează în momentele de trezie.  Îmi pare rău că tata nu mai e aici pe pământ să-și admire băiatul deoarece în timpul vieții  nu prea a știut din păcate să-i arate cât de mândru era de el. 

Ani în șir, în perioada copilăriei cât și în adolescență și apoi în facultate, casa de la Botoșani cât o cutie de chibrituri era plină ochi pe 27 decembrie  deoarece lui tata îi plăcea mereu să-și serbeze ziua de naștere înconjurat de mulți oameni. Avea obiceiul să invite tot omu' care-i ieșea în cale în ziua respectivă deși el pleca de la unitate spre casă după-amiază, iar draga de mama era copleșită trebuind să-i organizeze de multe ori singură toată aniversarea.

Tata râdea mult, era bucuros când îi soseau invitații, se cherchelea, făcea glume, ne mai și obosea de multe ori, dar ăsta era probabil farmecul lui. Avea părți bune, dar și limitări cauzate de felul în care a crescut și de domeniul în care a profesat , dar un lucru e cert - noi, ca și copii  am moștenit  la rândul nostru poate și de la el obiceiul de a aduna prin casele noastre oamenii dragi nouă, ospitalitatea, plăcerea de a avea masa plină cu ocazia evenimentelor frumoase din viețile noastre. 

Ca să îi redau o  amintire mai vie,  astăzi de ziua lui, am pregătit o supă bună de pui, cu tăiței făcuți în casă și pătrunjel proaspăt, deoarece mereu o ruga pe mama să-i facă  supă la aniversările lui. Am tăiat două felii de cozonac aromat făcut de socrul meu drag și le-am oferit cu dragoste mai departe gândindu-mă la sufletul lui și rugându-mă pentru liniștea lui , oriunde ar fi.

Cei rămași fără părinți pe-acest pământ să nu uităm niciodată că, voluntar sau involuntar, purtăm în noi bucăți din ei. Dorul, lacrimile, fotografiile, pomenirile, amintirile sunt mijloace prin care mai cicatrizăm rana cu care rămânem de pe urma morții lor.

Încă mi-e dor de tine, tată. Să ai grijă de acolo de sus, de printre stele, de mama, de David și Daria, de copiii tăi frumoși , de fratele și de mama ta. 


Comentarii

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Educația alimentară din bârlog