Cum depășesc zilele mai vulnerabile ?

Am terminat de spălat o chiuvetă plină de vase. Virușii ne-au secătuit de energie dar și de finanțe încât nu mai avem resurse nici pentru pastilele minune ce pun la treabă mașina de spălat vase.
M-am asigurat că am tot arsenalul de supe, legume, fructe, gustări pentru odraslă  și mi-am permis să iau o pauză, să mă relaxez căci merit cu vârf și îndesat.
Am preparat un fresh de portocale că na încă nu sunt complet refăcută  după gripa  ce mi-a dat și mie târcoale, apoi m-am îndreptat  către  spațiul  meu SPA.
Recunosc că sunt genul de persoană mai sensibilă care trăiește, poate mult prea intens unele momente, dar ce să fac? Așa m-a lăsat Doamne Doamne pe pământ.  Și ușor anxioasă când se îmbolnăvește odrasla.  De aceea practic exercițiul exprimării  când trec prin perioade mai grele, mai intense din punct de vedere fizic cât și emoțional. Cred cu tărie  că orice balast pe care îl depozităm în interioarele noastre  va ieși la suprafață înmiit atunci când ne vom aștepta mai puțin. Sub forma  anxietăților, insomniilor, nodurilor în gât...
Suntem ce-i drept o societate care are încă stema rușinii și hobby-ul de a  arăta  în dreapta și în stânga cât de bine îi merge, dar nu vorbim la fel de deschis despre greutăți.  Nu trebuie să uităm că autenticitatea ne face mai umani, mai empatici. Are loc un schimb mai frumos de energii în univers când împărtășim unii cu alții greutățile cât și frumusețile vieții.  
Organismul mi-a fost zguduit intens în luna ianuarie, prin natura jobului și a responsabilităților diverse. Boala recentă a copilului  care a venit la pachet cu câteva ore de somn în prima parte a săptămânii  a contribuit și ea la un dezechilibru interior. Haosul din casă, blocarea la domiciliu m-au dat un pic peste cap, dar treptat încerc să îmi revin. O iau încetișor. 
Drept urmare, spun stop oricărei alte activități, presar câteva picături de lavandă în baie, scot la înaintare  măștile și  cremele aromate, adaug o muzică bună și o carte în scenariu, iar pentru câteva clipe, mă invit la o sesiune de  relaxare. Corpul meu are nevoie de asta . Mintea mea  tânjește și ea după aceste momente de răsfăț. În care mă detașez de tot și de toate și intru într-un proces de regenerare a  neuronilor pierduți  la cote înalte după sesiunile  de administrare  a Tamiflului detestat de Dărioasa  mea dragă. Mai filtrez nițel  sângele ce-mi curge prin vene.  
Niciodată probabil  nu vom putea experimenta stări mai vulnerabile dacă nu trecem și prin episoade mai dificile în viață. Unele controlabile, altele mai puțin. În calitate de mamă , de femeie, am zile în care  se cer lucruri mărețe de la mine la job, iar  acasă trebuie să fiu în good shape.  Apar uneori și elemente total neprevăzute în peisajul zilnic care mă zguduie maxim încât simt că nu mai pot.
Mă închid în cameră și mă las să plâng. Mă descarc, e cel mai bun panaceu pentru suflet. Scot din mine un pic de furie combinată cu frustrare, frică, supărare, neputință, indignare și mai eliberez corpul  atât de tensionat.
Stau la o vorbă cu mine asigurându-mă că nu e nimic anormal pentru faptul că  mă simt cum mă simt. Am tot dreptul din lume.  Sunt  sinceră cu mine  și  știu că vor veni  curajul și puterea care  mă vor ajuta să revin  la forma mea mai bună. 
Am răbdare și mi-aduc aminte că nu sunt un roboțel și nu e nimic grav dacă am parte și de astfel de scenarii.  Vorbesc  cu o prietenă dragă inimii și sunt  sinceră cu ea. Îi mărturisesc cum mă simt, ea știe  atât  de bine să mă asculte.  Facem împreună  haz de necaz și  uite așa se mai dizolvă aceste emoții grele. 
Cu toții avem zile mai mai bune sau mai nebune.  Diferența e că unii vorbesc mai deschis despre ele, alții sunt mai reținuți.  E dreptul fiecăruia să aleagă orice îi aduce curajul  și forța  să învingă  și  aceste zile mai urâcioase.
Să nu uităm niciodată că momentele grele din viață aduc esență în noi și  mult curaj!
Mai jos o recomandare cu un discurs  susținut  de o femeie  faină  -  dacă apucați să faceți acea  baie  spumoasă. 
Să ningă cu mult curaj!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Educația alimentară din bârlog