Femeie, meriți!

Mă dau jos din pat amorțită și un pic buhăită. Casa e întoarsă cu fundu în sus. Joi e mereu punct de răscruce căci nivelul meu energetic e din ce în ce mai slab. Mai joc și la dublu, job de acoperit și copil de îngrijit.  Mă târăsc încetișor spre cafeaua salvatoare și mă las mângâiată de soarele puternic. Părul îmi e răvășit și mâinile mi le simt moi și lipsite de vlagă. Mă înviorează draperia turcoise și peretele de un albastru nebun recent vopsit. Îmi repet amuzată că vor veni și zilele în care mă voi trezi mai energică. 
Îmi aștern pe hârtia minții sarcinile pe care le am de acoperit astăzi  și mă încurajez că pe măsură ce voi degusta din miezul zilei, voi deveni mai vioaie. Ca femei și mame, ducem multe în spate și din când în când mai avem dreptul să luăm o pauză. Să ne prețuim și să ne mai îmbrăcăm în haina egosimului. Să spunem stop la orice lucru, să exprimăm clar și ferm că avem nevoie de un timp al nostru, să căutăm și o soluție să câștigăm acel pic de timp liber. Să nu ne simțim vinovate și să nu considerăm că dacă plecăm de lângă puii noștri o oră, două, trei , devenim niște mame rele. Ba din contră, ne  regăsim ca și femei, ne luminăm și ne mai întărim. Și revenim acasă mai puternice, mai radioase.
De multe ori, femeia poate duce în cârcă extrem de multe.  Femeia are acest har de a face și de a tace. De a aduce liniște sau haos într-o familie. Într-o casă. Armonie sau nebunie. Felul ei de a fi, echilibrul interior își pun amprenta pe toată atmosfera dintr-o casă.  Mai are și abilitatea de a presimți uneori că mintea i-o ia razna sau de a zice că nu mai poate, dar îi lipsește poate curajul de a trece și la acțiune , gândindu-se de multe ori la copilași şi fiind măcinată de diverse anxietăți. 
Femeia are un grad extrem de mare de multifuncționalitate, poartă copilul în brațele ei puternice, cară  sacoşe , merge  la cumpărături, își duce puiul la grădiniță, îl aduce, își face treaba impecabil la job,  răsfoiește netul să aleagă jucării și cărți pentru puiul ei drag, caută produse cât mai sănătoase pentru că promovează o alimentație sănătoasă , aleargă și se joacă , e ciufulită dimineață când se trezește, trebăluiește prin bucătărie, bea și un pahar de vin bun, mai stă la o vorbă târzie cu prietenele ei dragi,  glumește  cu-al ei soț, mai pune la cale o ieșire din rutină. Câte şi mai câte.
Femeie e izvor de resurse, dar niciodată nu trebuie să uite de corpul ei și de ceea ce acesta o anunță. De ceea ce îi exprimă mintea ei. Nu trebuie să uite că merită și ea un moment de răsfăț, de ieșire din această goană nebună. Merită din când în când să spună stop la orice activitate și să mai facă ceva pentru ea. Să caute un suport logistic ca să evadeze nițel din bula ei multifuncțională.
Și uite cum instant trec de la starea de extenuare ce mă cuprinde deseori la sfârșiturile de săptămână la entuziasmul și bucuria care mă cuprind când merg să fac ceva pentru mine. Mă opresc la o cafenea frumoasă, beau un latte caramelizat , ascult o muzică bună, răsfoiesc o carte și stau apoi 2 ore la taclale, vrute și nevrute,  cu o femeie talentată care are grijă periodic de unghiile mele.  O rog să-mi aștearnă  un negru  aprins pe unghii, linii și puncte căci  luna august nu e o lună foarte uşoară pentru mine. E o lună în care am resimțit o tristețe mare încă ascunsă bine în străfundul inimii, iar  aceste linii, mai drepte , mai mici , mai mari, îmi readuc aminte că așa e viața, în linii sau contraste mai puternice. Azi râzi, mâine plângi. Azi ești , mâine nu mai ești.
Ritualul mersului la unghii e sfânt  deoarece sunt două ore alocate mie însămi căci merit. Sunt o femeie cu esență care merită să aibă grijă de ea și să se recompenseze din când în când. Revin acasă  toată un zâmbet, odrasla îmi sare în brațe, ursul mă sărută , iar armonia se așează peste bârlog.
Exemple de alte ritualuri,  mai mici sau mai mari sunt binevenite: a merge la masă în oraș , a sta pitit într-o librărie cu un ceai și o cafea bună, a te vedea cu un prieten într-un loc frumos decorat,  a face un shopping colorat, a face o vizită spontană unei prietene, a-ți pregăti o porție consistentă de creveți trași în unt cu mult usturoi, a practica un hobby, a alerga, a  evada la sală, a te răsfăța la salon. Sunt multe , multe lucruri pe care o femeie le poate face care să-i încălzeacă inima și să-i coloreze viața. Voință și dorință să existe.
O femeie fericită înseamnă o  casă împlinită.


Comentarii

  1. Ai auzit de un bărbat grozav, numit Dr. Ajayi, el este un caster vrăjitor, problema pe care o aveam în căsnicia mea m-a dus la el. Am 51 de ani, căsnicia mea a fost odată într-o stare de rușine, pentru că am fost căsătorie timp de 15 ani, fără să pot concepe soțul meu, apoi într-o seară mi-a spus că vrea divorț, chiar s-a mutat din casă în seara aceea Alegând câteva dintre lucrurile lui, m-am rugat cu el, dar toată pledoaria mea a căzut pe o ureche surdă și asta mi-a rupt inima, deoarece am căutat ajutor din diferite surse, dar nimic nu funcționa pentru mine. Treceam printr-o pagină de Facebook când am văzut o femeie mărturie despre cum un caster vrăjitor numit Dr. Ajayi a ajutat-o ​​să-și revină bărbatul după 5 ani de separare, contactele lui au fost abandonate de doamnă, le-am luat și am contactat casca de vrăji , el nu a răspuns imediat, dar când a reușit, în sfârșit, mi-am explicat și mi-a pus și câteva întrebări la care am dat răspunsuri după secțiunea, mi-a spus ce trebuie făcut și mi-a promis că soțul meu va reveni acasă. în termen de 72 de ore după ce lucrurile necesare au fost făcute, m-am conformat cu tot ce mi s-a spus, credeți-mă că am fost surprins când soțul meu a revenit acasă după luni de separare și s-a aplicat tot dr. Ajayi mi-a făcut un medicament pe bază de plante, am născut Gemeni, asta mă cimentează într-adevăr pe mine și pe soțul meu și mulțumesc merg dr. Ajayi pentru marile sale puteri de vrajă și, de asemenea, aflu că a ajutat mulți alți oameni, deci dacă treci printr-un moment dificil în relația ta și vrei un durabil soluție contactează dr. Ajay sunt marea casatorie prin WhatsApp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele meu este Hidago Daniel. Am făcut o promisiune să le spun altora lucrarea minunată a celui care a adus-o înapoi pe fosta mea iubită. El este DR.WEALTHY, care este medic de vrăji și a fost capabil să-mi readucă fostul meu. Fostul meu m-a părăsit chiar în ziua în care și-a întâlnit prietenul în locul meu, din care, fără să știu ea, n-am avut nicio legătură cu ea. S-a înfuriat chiar la vederea prietenului și am fost confuză dacă inițial era înnebunită cu ea. Zile în săptămâni și săptămâni în luni, fosta mea iubită nu mi-a spus niciun cuvânt în timp ce a plecat. Ce făceam? Așa am luat legătura cu DR.WEALTHY pe Internet, care după câteva proceduri și progrese, mi-a readus fostul meu. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a-mi exprima sentimentele și ceea ce DR.WEALTHY a făcut pentru mine. A ridicat cu adevărat o sarcină grea de pe pieptul meu. Pentru toți cei de acolo, vă rugăm să nu credeți că situația dvs. este prea primitivă sau prea grea și complicată pentru ca cineva să o înțeleagă. Contactați DR.WEALTHY și găsiți din nou bucuria, contactați-l; wealthylovespell@gmail.com vorbești și cu el la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Pasiunea pentru contactul uman

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Despre echilibristică și asumări