Femeie dragă , meriți un timp al tău!

6 am. Răcoarea dimineții intră pe geamul întredeschis. Trag un colț de cearșaf peste mine și retrăiesc bucuria dimineților din copilărie când eram la  țară.  Mă trezeau zarva din curte,  aerul   răcoros și mirosul de cafea făcută de bunica. Mă cufund în perna moale și mă gândesc bucuroasă că azi e ziua  în care evadez să fac lucruri pentru suflet. În ultimele 2 luni nu am mai semnat condica pentru această zi liberă și o așteptam ca pâinea caldă. 
Mi-a sărit somnul și am ieșit  entuziasmată pe balconul invadat de lumină. Se anunță o zi călduroasă.  Soarele mă salută voios și-mi întind oasele inspirind aerul rece  al dimineții. Mă pitesc sub umbrelă și-mi las mintea să zboare. Dimineața devreme e un moment extrem de drag inimii  mele deoarece e multă liniște și organismul mi-e cuprins de o pace dulce. Pun repede de o cafea și ascult o muzică lină. 
Mai lenevesc nițel și apoi așez oalele pe foc ca să aprovizionez bârlogul cu mâncare. Regula de aur atunci când  îmi dedic o  jumătate de zi / o zi e să verific disponibilitatea energetică a ursului meu pentru a rămâne cu odrasla noastră dragă și să le las  de haleală.
Ies și cu Dărioasa mea frumoasă un pic  afară ca să-l las și pe omu meu să respire înainte să plec de acasă.  Farmecul din bârlog, echilibrul și liniștea ce domnesc la noi acasă  vin  și dintr-o combatibilitate între noi doi în a ne crește copilul, dintr-o empatie profundă unul față de celălalt și dintr-o măiestrie  în a ne împărți timpul în așa fel încât să facem câte un pic din fiecare activitate care ne place.  
Privesc cu nostalgie către trecut și mă gândesc cu stupoare cât de mult  timp liber aveam și cât de tare îl iroseam. În prezent, fac rost de acest timp cu o programare prealabilă. Dar așa învățăm și  ne înțelepțim. Pășind conștient prin viață.
 Acest timp cu mine și pentru mine e ca aerul . Obișnuiesc să-mi aleg un loc frumos în care să-mi servesc cafeaua, să răsfoiesc o carte, o revistă, să sun un prieten, să mă uit la oameni, să meditez. Să fac o bijuterie.  Să iau prânzul în oraș. Să mă văd cu o prietenă. Să filozofez. Să mă plimb. Să ies efectiv din rutina zilnică. Să-mi cumpăr ceva frumos deoarece merit.
Am ajuns la naturalețea de a face lucruri pentru mine chiar  și singură atunci când nu e dsponibilitate în jurul meu. Și e bine. E foarte bine să fii cu tine în liniște. Fără întreruperi. Fără grabă.  Cu introspecție și cu drag de viață. 
După o astfel de experiență,  sunt zen.  Sunt mai calmă. Corpul capătă parcă altă vitalitate. Îi iau în brațe pe urșii mei dragi. Dansez și vibrez. 
Să ne mai oprim din toate activitățile zilnice și să-i mai readucem aminte  femeii din noi că ea chiar contează. Că merită să fie răsfățată și apreciată. 
Zi cu armonie și veselie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pasiunea pentru contactul uman

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Educația alimentară din bârlog