Corpul, înveliș de preț

Bucuria ne-o luăm și din sănătatea fizică , dar și psihică a corpului nostru. Dacă suntem odihniți, cu mintea eliberată de mult balast acumulat zilnic, funcționăm mult mai bine. Respirăm mai bine. Gândim mai limpede. Ne mișcăm mai ușor. Emanăm lumină.
De aceea e foarte important să avem grijă de corpul nostru. Să-i oferim somn suficient, să nu-l extenuăm, să nu-l supunem șocurilor psihice puterinice. Să-l mai ferim în măsura posibilităților de tot felul de toxine. Să nu-l alergăm non stop.  Să-l îngrijim cum putem mai bine căci e învelișul nostru cel mai de preț. E un prieten de nădejde.  De la naștere până la moarte.  Să-l mângâiem. Să-l analizăm mai profund și să luăm acțiune când ne spune că ceva nu e în regulă. 
Respirăm prin fiecare por al  lui, tâlpile ne duc unde vrem.  Hainele curg pe el. Fără el într-o formă bună, nici noi nu am fi bine. 
Din când în când, să ne oprim din tot ce facem  și să ne uităm la el. Să vorbim cu el. Să fim sinceri cu noi în ce privește starea lui și să luăm acțiune dacă acesta ne dă semnale de alarmă. Să-l iubim mai mult. Să-i mai și dăm. Nu numai să-i luăm. 
În acest sens, în primele luni din an  obișnuiesc să merg  la controale periodice  din respect față de corpul meu. Față de organele din el. Recent, am mers și la dermatolog care mi-a tras un semnal de alarmă  cu privire la aspectul  corpului meu.  Drept urmare, m-am oprit din toată această fugă și mi-am propus ca în următoarea perioadă să am mai  multă grijă de el. El este  atât de deștept. Ne zice atât de multe. Dar noi, în fuga zilnică, nu vrem sau nu știm să-l ascultăm. 
Voi dormi mai mult. Îl voi îngriji mai bine. Îi voi da mai multe deoarece și el îmi oferă atât de  multe ca să pot să-mi îndeplinesc dorințele și sarcinile zilnice. 
Săptămână cu grijă mai mare față de al nostru corp!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Despre echilibristică și asumări