Dragobete romantic în bucătărie

Se dă următoarea ecuație - una bucată Dărioasă diagnosticată peste weekend  cu o otită buclucașă. 2 urși romantici, nedormiți de câteva nopți bune  ce dau cu banul cine  să rămână acasă cu puiul dărios în noua săptămână ce bate la ușă. Ecuația părea și mai complicată căci  frigiderul era gol și Dărioasa dădea semnele unui apetit crescând de la primele ore ale dimineții.  Dragobetele nostru a început promițător. 
Soare afară, cer pufos, zi în care se celebrează dragostea.  Lipsă totală de chef pentru orice activitate domestică. M-am trântit în patul moale. Am tras  pilota pufoasă  peste mine.  Întuneric în cameră. Mintea îmi zbura pe câmpii.  Pentru o clipă, m-am teleportat într-un restaurant frumos decorat, îmbrăcată într-o rochie sexy, de braț cu ursul meu drag. Cu muzică bună, cu vin rose și flori proaspete pe masă. Noi doi fără alte responsabilități. M-am trezit rapid la realitate când a  intrat Dărioasa mea curioasă în cameră și  m-a întrebat ferm - măi mami, dar de ce ești tristă? Să trag draperiile să intre lumina în cameră?  Și eu în minte-mi spun - ce mamă obraznică cu așa imaginație! În timpul acestei mustrări de conștiință, aud și cea de-a  doua întrebare  pe fundal - ce mâncăm azi , mami? M-am trezit instant la realitate,  am negociat cu-al meu consorț   şi ne-am trasat sarcinile. Între timp, mi-am pus mintea și imaginația la contribuție. Trebuia să-mi găsesc resursele  să pregătesc  necesarul de mâncare pentru primele zile din săptămână.  
Am fugit la o gură de aer, la o plimbare pe jos și  la o cafea cu o prietenă drag ca să-mi iau dozele de energie pentru după-amiaza romantică ce  mă aștepta în bucătărie. M-a scos din rutină filozofeala cu ea despre relații, oglinzi, alimentație, diete.  Am revenit ca o roză acasă. În loc de rochie, mi-am pus un hanorac galben, niște cercei cu tematica dragostei și am intrat cu spor în restaurantul  din bârlog. Florile proaspete erau pe masă. Cerul era pufos,  iar soarele mă  privea vesel. Plutea un vibe bun în atmosferă. A apărut la masă  și ursul meu buhăit de somn. M-a invitat la un pahar de vin rose, oferindu-se să mă ajute la trebăluit. Un dragobete excelent.
Aveam o viteză și o energie debordante  încât am terminat în două ore arsenalul de mâncăruri. 
Nu eram îmbrăcați de gală, dar  râdeam și ne distram. Nu ne țineam romantic de mână la masa de la restaurant, dar mărunțeam ceapă și legume dansând pe ritm de hip hop. Nu miroseam a parfum, ci a legume mexicane și a vită călită-n unt. În loc de șampanie,  primeam bonus câte o sărutare. 
Între timp s-a trezit și Dărioasa și a venit să se cocoțe pe blat. Dansa și ea și blenduia. Mirosuri peste mirosuri, arome, glume , muzică și voie bună. Spre seară , am primit și un desert cu fructe și ciocolată cremoasă. Mă pot declara bucuroasă de ziua savuroasă de azi. 
Bucuria nu costă atât de mult. 
Lucrurile mici pot duce la esențe tari.
Noapte lină  cu dragobeți și dragobete!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pasiunea pentru contactul uman

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Hmmm...ce culoare vrei?