Bârlog bombardat cu bile şi vise dulci de primăvară

Asist la o comedie când pășesc la mine-n bârlog. De la bile colorate la mărgele sidefate , de la acrilice și obiecte  din lemn la haine și șosete înșirate  peste tot de Daria după sesiunile ei îndelungi de parada modei. Slavă Domnului că nu l-a trăsnit și pe ursul meu vreun hobby căci nu ar mai  avea loc de fetele lui. Mai calcă din când în când într-un clește sau mai  găsește bile în papucii de casă dar mă susține în nebunia mea zilnică. Daria își însușește și ea  un întreg  blat de creație și are momente când se joacă singură , iar eu cu   viteză maximă  și cu o poftă nebună, încerc să  fur  lacom câteva momente de creație și de învățare. Muzică bună pe fundal. Un pahar de vin rose ca să mai colorăm acest ianuarie nesimțit de lung. O lună în care trag de mine, mă dor oasele, mă doare capul. Spatele, piciorul, mâna. Mă simt  fizic mai îmbătrânită.  Mai închircită. Dorm neîntoarsă noaptea și-mi vine să plâng când trebuie să mă trezesc dimineața. O stare de plumb în aer.   Îmi lipsește soarele. Mă supără vântul rece. Îmi lipsește mersul pe jos. Statul afară câteva ore. Mai bate la ușă și  la muncă  un sfârșit de prim trimestru fiscal.  Deadline-uri, agitație , stres, dar dezordinea din bârlog și tot actul creator din ultimele zile îmi dau un vibe bun. Mă încarcă cu energie tare faină  și seara fug cu drag spre casă. Îmi fac loc printre materialele didactice, mă mai ia pofta de dans, mai prepar în fugă câte un castron de gogoși, papanași, sărățele. Mai râd , mai glumesc  și  paralel mai prizez cu spor zale ca să definitivez niște coliere. Mai pictez o bilă căci mai nou am prins gustul pictatului pe lemn  și visez să-mi confecționez niște bile îmbulinate. E chiar bine să ai un hobby.  Nu mai ești ofticat  că după duminică vine luni. Uiți de  oamenii răi , de supărările de peste zi. Nu mai ai timp să țeși  gânduri negative, frici, anxietăți. Ești mai bucuros și mai luminos.
Mă gândesc cu entuziasm la luna februarie - martie când vreau să dau din energia mea și altor  femei copleșite de iarna friguroasă și parcă interminabilă. Invadate de  diverse sarcini riguroase și de o rutină acaparatoare.  Dornice să iasă ,  să mai ia o gură de aer, să lucreze ceva cu mâna lor și să socializeze.  
Mi-am propus să organizez câte un mic atelier creativ pe lună într-o ceainărie  tare drăguță. Un ceai , un latte, un biscuite , o limonadă , o muzică bună pe fundal într-un loc frumos decorat. Exersez cu spor diverse tehnici , printre picăturile în care odrasla mă lasă în lumea mea și ea se duce către ale ei , pentru a  învăța și pe alții să-și creeze o bijuterie frumoasă sau un obiect de decor prin casă ca să ne mai  înseninăm  zilele. Și viețile.  Dacă nu ne ajută soarele și dacă primăvara încă se mai lasă așteptată, avem alternativa de a ne căuta oportunități care să ne înveselească. Să ne eliberăm de stresul acumulat peste zi. Să  zâmbim la unison.
Primăvaro, te aștept cu  mare dor și drag!

Surse fotografii - Pinterest
https://www.facebook.com/1395230564137639/photos/a.1402707123389983/2184815578512463/?type=3&theater

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pasiunea pentru contactul uman

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Despre echilibristică și asumări