O urare inimoasă

Beau un pahar de whiskey bun. Ascult Smiley.  Mă uit la odrasla care pictează cu spor pe covor. Îi arunc o privire caldă ursului meu drag. Stau de vorbă cu mama mea bună pe balcon.  Ce bine că e. Ce bine că suntem. În  bârlogul nostru azuriu. Pregătesc masa. Îmi crește inima de entuziasm când așez brânza pe platou. Ce-mi mai place viața. Dar ce-mi mai place și brânza.
Sorb din  această băutură fină și zâmbesc. Un an plin ochi. Un an în care  mă bucur că nu am luat-o pe arătură la  cât de mari mi-au fost ambițiile. Un an cu provocări mari. Cu proiecte mărețe. Și cu obiective îndrăznețe. Un an în care am învățat tare multe despre autocontrol. Despre asumare. Despre consecințele asumărilor mele. Despre schimbări și transformări.  Despre furie și efectele ei.
Un an în care am învățat despre tandrețe și despre cât de mult ne influențează mediul în care am crescut și temperamentul care ne-a fost dat la naștere. Un an în care mi-am făcut doliul morții lui tata. Un an în care mi-am dat seama de faptul că mai e cale lungă până să mă accept în întregime. 
În care am avut rezultate excepționale pe multe planuri. În care mi-am dat seama ce e important pentru mine.  În care am conștientizat unde vreau  să-mi investesc resursele. Un an în care am triat relațiile din jurul meu. În care am avut parte de mult contact uman.  
Un an în care am fost mai sinceră cu mine dar și cu cei dragi mie. În care am învățat să cer ajutor. În care am mai acceptat unele lucruri care mă înfuriau. Și altele care încă așteaptă sa fiu mai pregătită pentru a le accepta.
În care am dat jos multe dintre măști. În care m-am lăsat să fiu vulnerabilă. În care am devenit mai indulgentă cu rolul de mamă. În care am învățat să am mai multă grijă de corpul meu. Să-mi găsesc timp pentru mine. Să nu-mi fie rușine , nici frică să petrec timp singură cu mine. În care am citit mai mult. 
Un an în care am învățat să nu-mi schimb consorțul  doar pentru că așa vreau eu. Să-l respect așa cum e, și cu bune, si cu rele. Să am grijă mai multă de el. 
Sunt bucuroasă și recunoscătoare pentru ceea ce am realizat. Sper din inimă să ajung la o variantă a mea mai bună în anul care vine. Să fiu sănătoasă. Şi fizic, şi psihic. Să am mai multă răbdare și să am așteptări mai mici de la mine.  Să mă bucur de urșii mei dragi. Și de  toți cei  care mă inspiră. 
Să trăim. Să-nflorim. Să fim bine cu noi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pasiunea pentru contactul uman

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Educația alimentară din bârlog