Scrisoare către un prieten

Scumpa mea prietenă,

Nu știu dacă ți-am mai zis vreodata, dar îmi ești ca o soră. Te iubesc mult și sunt binecuvântată să te am ca prietenă. Ești un om atât de sensibil și sufletist, ești frumoasă și săritoare, ești plină de esență și de mister.  Faci minuni în jobul tău zilnic și ai o inimă tare mare. Te apreciez și te-mbrățișez. 
Ai fost lângă mine în cele mai grele momente ale vieții mele. Ai vorbit cu mine și m-ai liniștit. 
Ai avut un an extrem de greu și mă ia cu fiori gândindu-mă la toate lucrurile prin care ai trecut. Te-ai transformat sub ochii mei. Ai suferit  și te-ai întărit. Ai trecut printr-o metamorfoză de care aveai tare mare nevoie ca să ajungi la sinele tău real. La acea ființă care-și dă voie să fie sensibilă, care poate să aibă defecte și care face  lucrurile în ton cu felul ei înnăscut de a fi. 
Te-am judecat, te-am întrebat, te-am ascultat, te-am descurajat, te-am încurajat , te-am îmbrățișat ,  dar puterea cea mare a venit din interiorul tău și a scos la suprafață un om tare sincer cu el însuși. O femeie puternică. 
Ai fost și încă ești vulnerabilă, ai zile pline, bune și nebune, dar  felul în care te ridici și tot ceea ce faci denotă un curaj al năibii de mare pentru a fi în acord cu ce vrei, ce simți și ce ești. 
Le chapeau, ma chere  amie! 
Ai căzut în prăpastie și te-ai ridicat.  M-ai lăsat să fiu martor la acest zbucium interior din care am învățat următorul lucru -  o viață avem și dacă nu suntem sinceri cu ceea ce facem și ceea ce simțim cât  poposim aici pe pământ  , va veni o zi când  vom fi sfâșiați de furie. Dacă nu suntem în acord cu interiorul nostru și dacă ne luăm doar după ce ne cere societatea asta colorată, nu ne va fi bine.  Și ar fi păcat căci viața  e tare frumoasă. S-o iubești și s-o prețuiești cum știi tu mai bine. 
Te las cu un gând bun, draga mea prietenă. Cu  un zâmbet și o frunză colorată de toamnă. Cu soare și liniște. Cu bucurie și iubire!


Sursa fotografie - Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Educația alimentară din bârlog