Fug de febră , pun lâna pe mine şi mă-ntâlnesc cu Bosu

Ajunul lui octombrie  a venit cu prima sesiune de boli după intrarea în colectivitate. Febră mare , muci cât munții, nopți albe , închidere de an fiscal și lucru de acasă. Combinație minunată. După treziri din oră  în oră, aspiratoare pe timp de noapte, siropuri, ceaiuri, valori de temperaturi, m-am dat jos din pat clătinându-mă. Vedeam soarele cum se ridica din nori și cafeaua fierbinte mă aștepta pe masă. Am mai prins puteri,  dar capul tot îmi vâjâia. Era abia luni.  M-am așezat și mă gândeam ce zi vine la orizont . Am inspirat și am expirat . Categoric, nu se întrevedea o  zi prea ușoară.  Am apelat la desaga mea cu doze mari de optimism și mi-am zis că vor trece și aceste zile.  Odrasla e vioaie pe timp de boli, nu cere non stop în brațe.   Eu îmi pot vedea de treabă  printre seria de nevoi pe care trebuie să i le îndeplinesc. Important este să fie ea  bine, să se refacă cât mai rapid deși sezonul de brontozauri abia s-a deschis , iar istoricul de anul trecut nu a fost încurajator,    să nu iau și eu răceala și să nu rămânem fără mâncare căci, deși bolnavă , există un apetit mare la orizont.
După ritualul de dimineață, se pune fiecare dintre noi la treabă, eu la mailuri, iar Dărioasa își ia în primire figurinele.  Recunosc că în astfel de zile, e un consum triplu de energie, dar am noroc de ursul meu drag ce vine cu voie bună seara, ia odrasla în primire, iar eu găsesc moduri de a face refillul pentru zilele care urmează.  Mă mobilizez rapid, deschid dulapul, iau puloverul din  lână  călduroasă care mă ajută să nu pun șapte mii de straturi de haine pe mine în acest sezon rece și plec  la o întâlnire cu Bosul  ca să mai capăt doze suplimentare de energie pentru încă o noapte albă. La răceli de genul aceste, media de nopți albe  e de 3-4 nopți așa că sunt abia la început.
Denumirea de BOSU este   clasa din cadrul orelor de aerobic pe care le frecventez din când în când , venind de la Both Sides Up. Se referă la accesoriul utilizat în acest timp de antrenament - o jumătate de sferă cu diametrul de 65 cm , care are o suprafață plană și una concavă. Practic, poți executa aproape toate mișcările de aerobic folosind acest obiect ca suprafață de sprijin. Se lucrează toate grupele musculare , iar menținerea echilibrului este absolut necesară.  Exercițiile se desfășoară pe muzica ritmată, iar eu mă reîncarc enorm. Am momente ce-i drept  când îmi vine să zbor pe geam la cât de grele sunt unele exerciții pe acest obiect.   O oră grea din punct de vedere fizic, dar psihic , prind forță și voie bună pentru zilele care vin.  
Termin ora, fac o plimbare până acasă  pe ritm de Coldplay. Inspir și expir iarăși și îmi simtt mintea atât de limpede. Mă simt plină de viață. Ajung acasă și-mi iau în brațe urșii. Beau un ceai de busuioc și sunt în formă maximă pentru noaptea ce vine. 
Zile cu spor și umor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Educația alimentară din bârlog