Cu gândul la voi, părinți schingiuiți pe viață....

În anumite momente ale vieții, mi se activează părți din memoria explicită  care dau naștere unor stări interioare tumultoase. Mă cuprind niște trăiri ample  prin rememorarea inconștientă a unor evenimente din societate sau din viața personală. Luna lui octombrie a fost o lună în care ideea morții a fost puternic prezentă acolo în inconștientul meu. În inima mea...
Simptome fizice intense mi-au dat târcoale... Trăiri  dureroase... Mai ales la ceas de seară. Le-am făcut loc, nu mi le-am mai negat,  nu le-am respins, am inspirat , am expirat și le-am acceptat ca atare dându-mi seama că  mare parte din ele vin și din dorul de tata care a murit prea devreme.  Din cauza faptului că moartea este uneori nemiloasă. 
Totodată,  tragedia Colectiv m-a catapultat și  mai aproape de ideea morții . Acum 3 ani, eram mamă de Dărioasă de câteva săptămâni când a primit Dragoș un telefon în miez de noapte să se prezinte la serviciu deoarece avusese loc un incendiu major în București. A stat câteva zile acolo. În acea noapte, m-au cuprins o  tristețe apăsătoare, o panică și o frică care m-au înghețat complet. Stări care au fost stocate în memoria explicită. Am plâns zile bune  și am fost  îngrozită de scenariile în care acei părinți  nu-și vor mai strânge copiii niciodată în brațe. Copii ce au murit în acel infern și nici până în ziua de azi nu au primit niciun răspuns legal. Cine a fost responsabil? De ce nu s-a făcut dreptate? De ce au murit mulți oameni și în spital? De ce se întâmplă aceste nenorociri? De ce ? De ce ? 
Plâng și mă gândesc la voi, părinți schingiuiți pe viață...Trimit în universul ăsta mare o îmbrățișare către toți cei afectați de această tragedie...Timpul va mai vindeca din durere...Putere și curaj, oameni greu încercați de viață!
Mă bag în pat și vreau să visez ceva  frumos. O lume mai normală la noi în țară. Speranța , optimismul și  visele mai rămân căci realitatea mă izbește de multe ori și mă face să mă întreb - ce caut eu aici? De ce? De ce? De ce?

Sursă fotografie - Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Educația alimentară din bârlog