A venit toamna...

A venit toamna.  Stau pe balcon şi cafeaua fierbinte mă încălzește. Lumina blândă şi aerul rece mă mângâie uşor pe frunte. E linişte şi e bine. Inspir şi expir. Trăiesc şi iubesc. Iubesc începutul de toamnă. Mă îmbrățișează o nostalgie dulce. Gândul îmi fuge la castane şi la copaci cu-ale lor frunze cernute. La vântul ce adie ușor,  la cerul albăstrui. La umbre şi lumini. La romantism şi la joc de priviri. Inima-mi vibrează. Miere şi struguri aromați se pitesc  în suflet, iar gândurile-mi aleargă în ritmul păsărilor ce zboară pe cer. 
Ziua e plină şi soarele solidar cu mine. Răcoarea mă-nsoțește şi ziua îmi zâmbeşte.
Un moment de respiro şi de conştientizare  în marea de sarcini în care înotăm zilnic e binevenit. Să mai lăsăm din tensiune şi din presiune şi să aruncăm un ochi la toamna frumoasă.  In mersul grăbit , să privim în stânga şi-dreapta şi să ne bucurăm că existăm.
Zi cu soare şi culoare! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Educația alimentară din bârlog