Scrisoare pentru tata


A venit și ziua în care ne-am așezat în bârlogul nostru. Tare bucuros ai fi fost să ne vezi în formula asta. Mereu ți-ai dorit ca ai tăi copii să aibă căsuța lor. Să te mândrești cu ei. Că ai și de ce. Au reușit să-și îndeplinească un vis frumos  prin forțe proprii. Și nu au trecut ca gâștele prin apaă cum obișnuiai să glumești când eram mici. 
Avem o căsuță tare luminoasă. Cu un cer tare pufos. Mă uit la el și mă gândesc la tine. Mi-e dor de tine, dragul meu tată.
Au fost câteva luni de foc, cu multe drumuri, mulți nervi,  oameni incapabili, probleme, provocări, soluții, dar simt că ai avut și tu contribuția ta de acolo de sus în a ne ajuta deoarece unele lucruri s-au potrivit miraculos. A fost un moment de încercare și pentru cuplu din care am ieșit cu bine.  Am învățat tare multe, am devenit un pic mai înțelepți,  iar starea pe care o avem în acest moment este de bucurie și recunoștință pentru că ni s-a îndeplinit încă un vis. Tu și mama ați contribuit de asemenea  la îndeplinirea lui și vă mulțumim.
Să pui o vorbă bună pentru mama. A fost  o binecuvântare în bârlog vara aceasta  deoarece ne-a ajutat să avem o căsuță apropiată de perfecțiune.  O admir mult deoarece e un munte de om, are un curaj de admirat și un ochi tare format. Ne iubește tare mult, draga de ea. Uită de oboseală, de luxul de a profita de vacața de vară în folosul ei și își dedică timpul Dariei pentru a ne ajuta. Ne așteaptă cu energie și cu o vorbă bună când e cazul, se retrage când e necesar și ne încurajează când avem zile mai negre.
Te iubim, mamă dragă!
Daria e un bulgăre de veselie. Aleargă și se mândrește cu a ei cameră. Ai o nepoțică minunată. Mi se face inima cât un purice de durere că nu ești cu noi să vezi acest omuleț magic, să ieși cu ea la locul de joacă, să alergi, să intri în mintea ei. Să o ții în brațe, să o iubești și să o dragălești.  Să petreci timp cu ea și să mai avem și noi un moment de respiro.
Pentru ea, ești bunicul ei cel bun care face nani sus , sur în cer. 
Te rog mult să ai grijă de noi de acolo de sus, să fie pace și armonie în bârlog și să ne dai putere, sănătate  și energie în călătoria asta frumoasă a vieții.
Te iubesc mult, dragul meu tată!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pasiunea pentru contactul uman

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Hmmm...ce culoare vrei?