De ziua ta, mămico

Mama e un munte de om. Mama a avut o viață grea dar a știut să ia ce-i frumos din ea. Mama râde mult. Mama ne iubește mult. Ne ajută tare mult.   Mama deține o doză mare de optimism, energie și simț  al umorului. Nu aș avea cuvinte de rostit în această viață pentru tot ajutorul și suportul pe care l-am primit de la mama. E ca o prietenă pentru mine. E alinare și putere.  Vorbim, ieșim , ne întrebăm. Ne sfătuim, ne ciondănim, ne-nveselim. De multe ori, privesc din exterior relația cu ea și-mi dau seama cu bucurie că mai există relații frumoase mamă-fiică. Mi-ar plăcea peste ani și ani să am o relație la fel de luminoasă cu Daria. Să știu când să fiu în preajma ei și când să mă retrag. 
Mama are empatie față de generația din care facem noi parte, încearcă mereu să ne înțeleagă, știe să asculte și știe când să tacă. Mama e un spirit tânăr și indepedent, mama e un om de la care am primit multe lecții. Mulți ani frumoși, mamă!
Iar tu tată să ai grijă mare de ea de acolo de sus. Să-i dai putere și energie să depășească momentele în care îi e dor de tine, în care se simte vulnerabilă. Iar pe noi să ne ocrotești și să ne învălui cu multă iubire. În schimb , îți promit că vom avea grijă de ea cât vom fi pe acest pământ. 
Cu drag, scumpa voastră fiică!

https://www.youtube.com/watch?v=VfpSFftPWb0



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pasiunea pentru contactul uman

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Hmmm...ce culoare vrei?