Gânduri bune către toți furnizorii cămarei din bârlogul urșilor


Nu știu alții cum sunt, dar eu când primesc produse făcute-n casă, mă bucur din cale afară. Ce-i drept, suntem și o familie mâncăcioasă și consumatoare în proporții mari de mâncare gătită folosind produse puse peste  vară. Mâncatul e ca o pasiune pentru noi, iar diversitatea și calitatea produselor pe care le consumăm sunt literă de lege. Se gătește industrial la noi în bârlog, avem o plăcere imensă de a mânca ceva gustos , iar acest hobby s-a transmis genetic și telepatic și odraslei dărioase. În anul care a trecut , o mână de oameni  ce știu că suntem extra fani  handmade-ului culinar,  ne-au tot adus miere, zacuscă, sosuri de tomate, cașcaval, șunculiță, afumătură,  brânză de vaci,  siropuri, carne pusă la borcan, vin de casă, vișinată, dulcețuri. Mă și amuză Dragoș când intră în casă și-mi zice - am mai primit ceva bun și punem frumos la cămară aceste cadouri de mare valoare.  Admir și respect enorm de mult oamenii ce lucrează la realizarea acestor bunătăți. Când scot o zacuscă de la cămară sau o dulceață de casă și o pun pe masă, papilele gustative o iau razna. Facem un platouaș și zâmbetul  apare, fața se luminează. Ne pitim în bucătărie și dezbatem  pe tema gusturilor. Tot bârlogul e fericit și gândurile noastre bune zboară către toți acești oameni ce muncesc tare mult să ajungă la aceste rezultate. Anul acesta, am clădit și noi o mini cămară cu tot felul de produse și am văzut câtă muncă depui, de aceea admir și respect oamenii ce-și pun peste vară provizii ce le consumă până vine primăvara. De aceea, iubesc țara în care locuiesc deoarece încă mai sunt produse ce au mult gust, sănătoase, rețete delicioase drept urmare, furnizorii noștri de la care luăm sau primim produse brute și finite sunt răspândiți prin toată țara - Făgăraș, Izvoarele, Flămânzi, Botoșani, Manolești, Crasnaleuca, Ploieşti. Să le dea Dumnezeu multă sănătate.
Aceste mici bucurii și plăceri ne înfrumusețează viața. Un an nou plin de provizii și de delicii românești.
   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Pasiunea pentru contactul uman

Educația alimentară din bârlog