Scrisoare pentru tata

Dragul meu tată,

Voiam să-ți spun că suntem bine. Un pic obosiți de la virusul neașteptat ce a lovit-o pe Daria zilele astea, dar ai avut tu grijă ca mama să fie cu noi și  să ne ajute cu optimismul și energia ei. Te-am simțit și aseară că ești lângă noi, ajutându-ne să trecem un pic mai ușor peste sesiunile nocturne cu acea temperatură agresivă.  
Îmi este dor de tine, dar în fiecare zi te port în inimă și mereu apare câte ceva care să-mi aducă aminte de tine. Mama e bine, ai lăsat-o pe mâini bune. Puterea cu care a fost înzestrată a venit de undeva de sus, de la noi și mai ales de la Daria, lumina ochilor ei. Ne-a ajutat foarte mult în toată perioada asta de când am reînceput serviciul.
Cosmin și Iulia și-au îndeplinit un vis frumos și tare mândru ai fi fost de ei. În acest weekend ce a trecut, ne-am reunit cu toții ca să fim alături de Tică, fratele tău preaiubit, la evenimentul frumos din viața copiilor lui.
Moartea ta ne-a învățat să ne bucurăm și mai tare unul de altul și probabil ai văzut nerăbdarea noastră și bucuria cu care am întâmpinat gașca de la Iași vineri noapte. Am uitat de oboseală, de tot și de toate, ne-am înghesuit în bucătăria mică, fiecare obosit după o săptămână plină, dar bucuroși de momentul revederii - am degustat  un pahar de vin, am mâncat, am râs, am povestit și ne-am bucurat. Ai o familie tare frumoasă. Recunosc totodată că mereu ne aducem aminte de câte o povestioară comică cu tine când ne întâlnim cu toții și am simțit că te-ai bucurat de acolo de sus că noi suntem bine. 
Voiam de asemenea  să-ți scriu câteva rânduri și despre Daria, ființa pe care cu siguranța ai iubit-o cel mai tare. Mai sunt câteva zile și face doi ani. E un copil minunat, foarte vesel și trăitor, cu o personalitate puternică, energică, vorbăreață din cale afară. Chiar te-aș ruga să pui o vorbă bună pentru noi acolo sus să fim sănătoși, să ne dea Dumnezeu răbdare și energie pentru drumul lung ce ne așteaptă. Ce erai tu mândru cu ea când stăteai cu orele afară, dar să vezi cum e acum. Te știe din fotografii și te recunoaște pe placa ei cu toți membrii familiei - improvizată de Dragoș. Așteptăm să mai crească și-ți promit că-i vom povesti cum petreceați diminețile împreună pe pietonalul Unirii și cum și-a trezit bunicul o vară întreagă la ora 5.
Recunosc că îmi lipsesc umorul și glumele tale pe care odată le consideram plictisitoare, dar acum când ne revedem la diverse ocazii, îmi fuge gândul uneori la acele momente când ne făceai să râdem.
Dragoș este și el bine, are grijă mare de fetele lui și cu siguranță te-ai fi bucurat să vezi ce tată minunat este. Iți promit că vom ajunge de Crăciun acasă să o vedem și pe mămuța, să-i mai furăm un zâmbet și să-i mai alinăm bătrânețea. 
Cuscrii tăi dragi, așa cum mereu vorbeai de ei, sunt niște oameni minunați, au grijă de noi, țin mult și la mama și încercăm să fim împreună cu ei la evenimentele frumoase din viața noastră. Mama lui Dragoș gătește la fel de bine și sunt convinsă că ai fost un pic trist că nu ești cu noi când ai văzut ce bucate alese erau pe masă cu ocazia zilei de naștere organizate pentru Daria. 
Cam atât aș avea să-ți scriu în seara asta. Să te odihnești în pace și să te rogi pentru noi acolo unde ești.
Cu drag și dor,
Scumpa ta fiică

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Educația alimentară din bârlog

Pasiunea pentru contactul uman