Să ne dăm timp să prețuim

Timpul în afara muncii trebuie prețuit maxim. Fie că te întâlnești  cu un prieten, petreci  în  familie, ajuți pe cineva într-un moment mai greu, vizitezi un loc frumos, orice face plăcere  inimii și o inundă de bucurie. Dar tare bine ar fi să  îl prețuim  și cu răbdare, nu în  grabă. Avem tendința  să facem totul în grabă, mecanic și să pierdem deseori esența  a ceea ce ne este oferit chiar sub ochii noștri. 
Este fix ce era să fac și eu astăzi. Să plec din locurile surprinse mai jos fără  să le simt adevărata valoare. Dar muzica  cântată  de cântărețul  de la Sihăstria Voronei  m-a făcut  să realizez  în ce lume am ajuns acolo - un colț de rai în care o  liniște deplină  și o bucurie te cuprind  dacă îți dai răgazul să te uiți un pic în jur, să te plimbi și să observi măreția naturii. Așa am descoperit mai multe locuri din zonă, am mers spre peștera Sihăstriei, am vizitat stejarul lui Cuza și am simțit o energie deosebită de-a lungul acestei drumeții. Dacă pun la socoteală chipul blând al părintelui de la Mănăstirea Voronei alături de ospitalitatea maicilor de acolo, bucatele  gustoase gătite la mănăstire, pot spune că toate la un loc mi-au făcut ziua minunată,  recunoscând  cu sinceritate că e unul dintre locurile  ce m-au încărcat cu  o energie incredibilă. 
Mă bucur că am avut răbdarea să explorez locul în detaliu deși cu siguranță e nevoie de timp pentru a vizita pe așezate acest loc. Deja mi-am pus pe lista locurilor ce trebuie vizitate pe așezate, zona Neamțului,  Bucovinei și a Moldovei.
Această răbdare de a vedea dincolo de aparențe, această abilitate de a te bucura din lucruri simple, sunt binevenite cu siguranță și  în alte circumstanțe  ale vieții noastre și poate ar trebui să căutăm mai des aceste momente ce ne inundă sufletul cu bucurie.














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pasiunea pentru contactul uman

A lucra de acasă - beneficii & dezavantaje

Despre echilibristică și asumări